Finaste underhållningen


Jag jobbade till 16 å efter det drog vi på handboll. Jag, Erica, Sandra & Bella (som inte vill va med på bild).

Hammarby mötte H43 å jag har blivit kär i H43s målvakt. (många gånger innan har jag varit kär i hammarbys Åström). Frilägesräddningar, straffar.. I avgörande lägen. De e så jag blir tårögd. Så jävla vackert! Han tycker nog att bussresan hem är skön efter vinst, matchens lirare å en otrolig uppvisning. De e han värd!

Egentligen älskar jag alla herrmålvakter! (hatar dammålvakter.. Iaf dom bra). Å om man ska dra det ännu längre så älskar jag nog alla målvakter i alla sporter. Jag hejjar lixom alltid på dom.



Kommentarer
Postat av: Bella

2011-10-27 @ 08:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0