Jag orkar inte


Jag gick & la mig 22. Ska upp 05.20. Den första biten har inte varit rolig. Mardröm!

Jag har drömt att jag varit otrogen. Att jag hyrt in mig på hotell med en kille & dragit det på alex kort. Köpt enormt mycket svindyra saker & sumpat vår chans till lägenhetsköp. Där stod dom framför oss & radade upp allt som alex köpt på sitt kort när han inte va hemma. Det va alltså jag. Å jag hade gjort det i Karlskrona.

Låter inte så farligt men jag är glad att jag vaknar upp med alex bredvid mig.

Otroheten kommer förmodligen ifrån ensam mamma söker. Vi pratade om det igår, att dom inte sover över lika mycket som i tex förra säsongen. Hotellet är från en blogg jag läste innan sängen. Jag kollade på lyxfällan & såg deras drömmar försvinna & precis som dom gör där så radade dom upp pengarna jag gjort av med, i drömmen. Vi pratade om lägenhet igår & att vi inte kan köpa innan alex vet var/om/när han får jobb. Karlskrona förmodligen för att vi pratade om deras mindre charmiga dialekt, det oxå efter ensam mamma söker.

Att jag oxå va drogad den kvällen jag gjorde av med alla alex pengar i Karlskrona är förmodligen från överskriften "Rourke: Jag måste ta steroider - varje dag" i aftonbladet som jag oxå läste innan jag somnade.

Snart måste jag söka hjälp för mina drömmar. Om den hjälpen finns? Jag vill me kunna sova. Just nu önskar jag bara att klockan va 5.20. Jag mår illa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0