Till smyckeslådan



Jag har fått jobb & bestämt mig. Om jag inte sagt det? I veckan börjar jag jobba på Nikita i Liljeholmsgallerian. Känner att det kommer bli hur bra som helst. Jag kommer iaf trivas som fisken med människorna där. Kom & klipp dig vet jag :P

För att fira åkte jag iaf in till söder tidigare idag. Man får väl shoppa om man fått jobb? Jag får iaf! Köpte bland annat två nya armband som jag matchade ihop med en ring från lådan här hemma.



Jag är inte riktigt okej med hjärtat men planerar att gömma det bakom det andra armbandet. Det är kedjan till ringen jag vill åt lixom. ps. det är snyggar IRL :P




Kommentarer
Postat av: mathilde

Grattis till jobbet!

2011-05-03 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0