How to kill a party



Vad händer? I natt dog vi igen. Eller inte riktigt. Det gjorde vi inte igår heller. Jag hann ju vakna innan jag fick resultatet. Inatt va vi iaf på fest hela familjen utom M. Inte i något hus eller någon lokal.. Det va i en liten by. Hela den full av glada party people. Vi va utspridda, svenssons. Jag hade till å med gått & lagt mig men höll mig fortfarande inom festens gränser. Ja hörde skrik & kollade ut. Alla, verkligen alla, kom springandes i mot mig. Efter kom en stor pansarvagn & massvis soldater med stora pistoler, gevär, what ever. Sköt på allt & alla. Dom va där för att döda festen. Blunda & föreställ dig. Mot dig kommer tusentals rädda, skrikande människor & efter nöjda, elaka typer med dödande leksaker & hånskratt. Snabbt gick det med. För fort för soldaternas bästa för dom missade mig. Jag gömde mig. Letade i desperation efter min familj. Hittade dem levande efter många telefonsamtal. Jag grät i mängder.. kvar med lik runt fötterna & en nerbombad by...

.. tills jag helt plötsligt satt i Göteborg med Cicci, hennes & A & lilla T. Solen sken & vi pratade om vart filmstaden ligger. En liten tjej skrapar upp sitt knä på en stentrappa.

Konstigt?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0