Det fortsätter




Mardrömmar & jag sover dåligt. Vad hände? Jag har gått från toppen till botten på noll tid utan att det egentligen inte har hänt något. Kanske är allt ett spel. Vill jag? Eller är det bara en lätt utväg. Jag behöver lixom ingen förklaring till att inte spela längre. Flytt är min anledning. Jag kommer närmre närhet. Jag slipper slava för något jag inte vill ge en krona. Jag borde va nöjd. Kanske kommer jag känna det.. när allt är klart. Kanske bor jag i Blekinge innan jag ens hinner blinka. Förmodligen är jag bara kluven. Så jävla kluven.

Om allt bara kunde va lätt & smidigt för en gång. Jag är snart 26 år. Jag känner mig stressad. Hemskt va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0