BB-final & Rosé



Jag va hemma vi 4 i lördags. Klockan ringde 7 för jobb. Va sådär pigg. Men jag har världens bästa jobb så de gick bra. Fullt upp & himla trevliga kunder!

När jag kom hem va de dags för en snabb uppfräschning igen å sen vidare till Solna & Fidde för vin & BB final.

Alex hann ta några fiina (?? :P ??) bilder på mig & Sandra.







Sen tog vi några på oss själva.







Två fina!



Å jag.



Mitt i en rolig historia!












Jag kan inte sitta still!

Sen som sagt. BB & vin. Trevligt & gott.
Uppställning & lagfoto tack!



Vi försöker en gång till!


Bättre!

Fidde va snäll & körde oss!









Jag & Alex hoppade i stan för lite nattamat.



Sen drog vi hem!



Ännu en sjukt trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0