Gladiatorerna


Vi bodde på Scandic City i Karlstad. Jag & Elin i ett rum.
Efter mat osv va de dags å börja tagga. Vi klädde oss, la på ett lager smink & drack nån cider innan vi begav oss mot Löfbergslila arena (buuu för Färjestad) & gladiatorerna!


Man tager vad man haver. Denna gången en fransk balkong.



Vi fick våra biljetter & våra grymma tröjor!







I pauserna skickade vi rosé till varandra mellan toaletterna. mysigt?



Å så hängde vi en del i solen.




Har man ingen fransk balkong får man ta en skylt.


Å såhär glad blir man när man lyckas.





De va meningen att vi skulle gått ut på kvällen. Johan & Björn pallade.. Vi andra valde sängen. Men först pizza!



Jag sov gott!

Söndagen började med hotellfrulle. De kan ha varit den bästa.




Mina favoriter. Pannkakor & vattenmelon. Den godaste vattenmelonen ever. MMM!!!

Vi tog på oss våra tröjor & drog till arenan igen!





PUSS & HEJ!


Tyvärr kan jag inte berätta hur det gick. Ni får vänta till hösten/vintern när Gladiatorerna går på tv istället. Spännande va? :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Sån jävla bra helg! Mitt ansikte hälsar och tackar också.

2011-06-23 @ 16:13:27
Postat av: Dajen

<3 ni är underbara<3 tack för ert fina stöd:) puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0