Ska vi bo ihop?



Årets helg har passerat. Lyckad som vanligt. Jag längtar redan till nästa år. Sjuk att det alltid kan va så.. att det blir en så otroligt bra helg. Mixen med handboll, alkohol & sköna människor gör sitt. Å alltid efter en sån här helg skulle jag kunna tänka mig å bo så. I ett kollektiv. Som i BB. Instängda. För jag är som i en helt annan värld där. I en bubbla. En sjukt skön bubbla. Kan inte tro att jag skulle tröttna. Kom mina vänner. Låt oss bo i ett kollektiv. Bura in oss & ge oss mat. Jag blir förälskad i tanken!










Kommentarer
Postat av: jeppe

Kom till Lycko, har 2 stora sängar, en våningssäng, 2 soffor, 2 luftmadrasser! Bara ösa hah

2011-06-01 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0