Jag ljög



Okej. Jag ljög igår. Jag kommer fortsätta tjata om att jag vill åka hem i helgen. Jag vill jätte gärna. Å nu har jag hittat andra färdmedel & priset har sänkts från 2000 till 1300. Fortfarande dyrt :/ Jag ska leta vidare & hoppas att något bra dyker upp. Jag hoppas alltså fortfarande. Om någon vill bära mig på ryggen, flyga mig i luftballong, ta med mig i kajaken.. what ever. Jag är öppen för förslag!! Ta mig ner till Ellholm på fredag, snälla!


Östersjöfestivalen 2010



















































































Ni ser ju. Alla är glada. Det är bara en enda stor fest tisdagkväll till söndag morgon!
Sa jag att jag vill hem?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0