Överraska mig!


Jag längtar till den dagen då någon överraskar mig med en stor, stor fest i min ära. Frågan är om det någonsin kommer hända. Om jag vågar chansa. Är det något som jag tycker är värt å fira så ställer jag förmodligen till med partaj själv.. För tänk om det inte blir någon överraskning å jag inte blir firad. Nä de går inte!

Men om någon skulle få för sig att överraska mig.. Se då till att jag ändå tror att jag ska på fest så jag är uppklädd & fin. Fan ta den som drar med mig på fest i min ära när jag ser ut som piss. Okej?!


Min 25års fest. Som jag själv fixade. Jag vågade inte annat!


Syrran fixar Mojitos som välkomstdrink.


Första fina sommardagen förra året & vi kunde sitta ute med våra mojitos!




Dajjen om all way från Malmö!


Jag & mina systrar va lekledare!


Å här har vi gästerna!


Hitta din partner & ditt lag.. Utan snack!




Å sen mat, öl, cider & vin.


Jag tror att de e fler än jag som gillar hattar & sånt.






Pålle höll fint tal & sjöng snapsvisa om laxen.. ja.. nått om laxen!


Irländsjulafton.










Sen hoppade vi säck.




& drack snaps.






Efterrätt


Å så sjöng dom för mig!


Å jag fick presenter!




Mingel.


& öl genom sugrör tävling.




Fot mot öra, hand mot rumpa, tunga mot tunga.. osv.








Lagfoto




Å de vinnande laget. Eller jag kom inte ihåg vilka som vann.. men kan inte tänka mig annat än att det va mitt lag ;P














Sen gick vi all in för discodans




















Sen hade vi spritbord på Karlssons.











Sen gick vi på discodansen igen.




Ja.. å sen slutade de som de gjorde.



Nu när jag tänker tillbaka så va de en väldigt lyckad fest. De tycker jag iaf! :)
Eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0