Jag vill till Jkpg på kräftskiva ju!


Jag funderar på att åka hem över Östersjöfestivalen. Är bara ledig lör & sön. Hoppades på fredag också men det ser mörkt ut. Men.. Så är Lina, Cicci, Emma & Alex hemma. Å Linda & Ewa är också där. Kanske är det värt det ändå?!

Den 6 augusti är det kräftskiva i Jkpg. Flax fixar (å grymt bra dessutom). En typ av repris på förra årets skördefest. Jag vill vill vill dit!! Men så jobbar jag. Å 4 helger i rad dessutom vilket gör det svårt å byta. Jag vill såå gärna! Fan. Nä, jag blir arg när jag tänker på de. Vem ska annars stå på dansgolvet & skrika "JAG VILL INTE HEM!!!" mitt i natten? Ha?

Kanske är det bra. Jag älskar mitt jobb å så gör jag inte av med några pengar. Men hur kul är det å missa allt, alltid. De där med helgjobb alltså! Missförstå mig rätt. Jag behöver helgerna för pengarnas skull å jag trivs som fisken när jag är där.. MEN.. Det är på helgerna det händer. Det är då man blir bjuden på grejer. Vem ställer till med en kräftis en måndag kväll lixom? (Jag skulle uppskatta om någon vill bjuda mig på fest en måndag, en ledig måndag) FUCK!

Å så tycker jag det är jobbigt å be om ledigt hela tiden! Typsikt!

Hoppas att v 36 löser sig iaf. Då drar jag till Magaluf! weeiihoo!


Östersjöfestivalen 2010


Skördefesten 2010






Kommentarer
Postat av: erica

jag violl med på kräftis!

och hoppas med det löser sig v 36.. becci gör maggan. ska bli skoj :D

2011-07-14 @ 03:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0