lördag på östersjöfestivalen



Det blev alltså taxi in till stan på lördagskvällen. Jag, Cicci & Sofie drog en förkrök hos sistnämnda. Det bjöds på mat & grejer. Mysigt. Inte igår jag drack vin ihop med Cicci.

Å jag glömde min kamera hemma. El hade kameran med men glömde batteriet. Fan me! Tur att iphonen tar okej bilder.. ibland. Inte i lördags kväll!







Sen gick vi ut. Brasseri Fridolf & &vin fick dela på oss. En snabbis i båtentältet när vi gick imellan bara.




Sjukt rolig bild. Iaf för oss.. & er.. som känner oss. El?




Emelie & Cicci

När de va dags för hemgång mötte jag upp Alex & Joel!




Fina!


Jag sov som en stock den natten!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0