Jag vann!!



I natt hatr jag mest drömt om paradise hotel. Det va ingen parcermoni eller nått så de va en lugn natt. Men för ett tag sen.. Då drömde jag att jag va med i en tävling. Typ som gladiatorerna. Jag drömde bara om (eller kommer iaf bara ihåg) en deltävling. Vi skulle hoppa i en pool. Typ 25 meters pool. Simma över till andra sidan. Upp å sen göra massa grejer på land.. Å sen ner igen & tillbaka till andra sidan. Å så skulle vi göra det om & om igen några gånger. Min första tanke va: Nä nu är jag körd. Jag simmar ju jätte sakta. Tänkte att jag kanske har en chans om jag lyckas hoppa jätte långt å slipper simma så mkt.. Så när det va dags hoppade jag upp i luften, la mig raklång & sköts som en raket över till andra sidan & plumsade i vid 24 meter. Varje gång lyckades jag med de å va helt överlägsen i tävlingen. YEAAAH!! De va en bra dröm!





Kommentarer
Postat av: Anonym

du har alltid så fint hår!!

2011-07-16 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0