DÖÖ era jävlar, DÖÖ!!!


Igår natt drömde jag om spindlar igen. Med jämna mellanrum dyker dom upp.. men på senare tid har det varit alldeles för mkt. Igår drömde jag om en jättestor (2cm) svart spindel som hängde ner i sin tråd precis framför ögonen på mig. Jag vaknar av att jag slänger täcket på spindlen (som inte finns), reser mig upp å kryper bort i fotänden på sängen. Allt detta på en halv sekunde ungefär. Förmodligen skrek jag lite med för Emmy vaknade. "Hur mår du?" "Är du okej?".

De skulle väl va de negativa med sommaren. Gör dom verkligen någon nytta? Jag hatar dom. Är sjukt rädd å önskar död åt alla spindlar i världen. DÖÖ!!!!



Kommentarer
Postat av: Moster C

Haha, men Rebecca 2cm?????, det e ju bara en lite pluttespindel.

Man kan få hjälp med fobier har jag hört.

Moster C

2011-07-14 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0