Sjukaste rean på Monki



Dagen gick nästan som planerat.

Vi kom lite tidigt till Sportlife & hann upptäcka världens rea på Monki innan. Det blev en runda in dit så fort vi va klara på spinningen. Fatta att vi cyklade fort. Allt jag såg framför mig va Monkis rea.
När jag shoppat sjukt fina grejer för sjukt lite pengar tog jag bussen till Rosenlund för massage. Helt okej.. Men i fortsättningen blir det hos Erica. Nu hittade jag bara ett gammalt presentkort som lika väl kunde utnyttjas.
Snabbt hem för lite mat innan handbollsträningen.
Handlade påvägen hem.. Å så har jag tvättat dom få minuter jag varit hemma. Tack för långa tvättpass!
Inget ekohallen & inget extra gym pass (vad tänkte jag?!) alltså.


Iaf. Vi hade hört att rean på Monki va bra. Men såhär bra?! Hela undervåningen för 20-100 spänn typ.


Sjukt snygga boots för 100 spänn!


Den här finingen gör sig inte rättvis på bild. Men den är lång, transparant, mönstrad & kalas snygg. 80 spänn!


Grymt snygg klänning som inte heller kommer fram på en galje. Men den är oxå transparant. Jag ska ha en nice bustier & cykelbyxor under. Kanske mina sjyssta nya boots till. Oh my! Inte rean dock.. 400!


Nice längre skjorta för (lyssna noga) 60 spänn!


Å sist men inte minst. Super sköna & super snygga mysbrallor för 40 spänn!

GALET!

Ett par skor, ett par mysbrallor, två längre skjortor för 280 spänn!

Love rea!




Kommentarer
Postat av: Erica

läge för det imon!!!!!!

2011-01-27 @ 23:17:24
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Martina

vad blev de till mig da? :)

2011-01-28 @ 07:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0