Nöjesnyttpartaj



I fredags blev jag medbjuden på Din Sko fest. Det lönar sig å hänga där på lunchen :P

Iaf så hade Nöjesnytt mingelparty på Sliver. Plockmat (kött), mousserande & priser. Det va mer än roligt & jag hade en sjukt bra kväll! Sandy å hennes jobbarkompisar är ett skönt gäng!


Jag vet. Men jag va själv. Ingen fotograf = spegelbild.
Jag körde iaf slappstilen med magtröja, hatt, höga byxor med häng & boots.. osv. Nerklätt & skönt.


Åhh ja. Fler stela spegelbilder. Weeiihhoo!!








Louise tog emot pris till Nilsson för årets skobutik!






Mintuu i typ.. stora glas!







Jag fick alltså inte så mkt gjort i lördags!




Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Rebecka!

va himla fin du är!

Hej då!

2011-01-29 @ 10:27:16
URL: http://panman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0