Familjen



Mamma & pappa har varit här i helgen.

I fredags efter min träning stog maten på bordet. Tillräckligt mycket för matlådor i frysen.
I lördags jobbade jag. Under tiden fick jag mms av mamma som va ute å letade ny byrå till mig. Jag bestämde mig & när jag kom hem va min gamla byrå tömd, nerburen i förrådet & den nya va på plats. Även då stog maten på bordet.
I söndags efter min match va min tavla upphängd, min skohylla (som jag köpte tidigare på dagen) ihopskruvad, det skyhöga diskberget diskat osv.

Inte nog med det så fixade dom middag på söndagen med, frukost alla dagar, min kyl är fylld & golvet är dammsugat.


Jag kan inte vara mer tacksam. Speciellt nu. Sjuk & orkeslös.



Min mamma å pappa är bäst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0