Sverre Jakobsson


Mycket jobb & mycket handbollssnack här nu.
Vi kör två flugor i en smäll när vi ändå håller på!


Här om dagen va Sverre Jakobsson från det isländska landslaget inne hos oss. Gissa vem som fick klippa honom? That´s right. Han va himla gullig å även om vi inte kom varandra jätte nära in på livet så känns de rätt stort. Jag har lixom varit där å pillat i hans hår. Tvättat & masserat. Haha.


Förövrigt är det förjävligt att jag inte sett en VM match live nu när det går i Sverige.
Jag tycker också att Jönköping har visat upp Vm från en rätt dålig sida. Eller jag menar.. Det syns lixom inte i stan. Borde det inte va en stor folkfest dehär? Kommer det någonsin hända igen? Nä jag tycker absolut att det borde synas & höras mer! Ja.. inte spelarna.. för dom syns vill jag lova. Sjukt va stora dom är.. typ allihop!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0