På botten



Idag är jag tråkig. Tråkigare än vanligt.

Jag är ledig. Borde göra något. Tänka på annat. Men inte. Det är träning ikväll & efter det bjuder Bella på mat.. Men jag tror jag hoppar båda. Jag är förmodligen mer ivägen än gör nytta på planen när jag är så nere & tjurig som nu & något trevligt sällskap för myskväll är jag absolut inte. Kan någon ge mig biljetten till en finare verklighet?


Som pricken över i:et så har jag varit ledig lör-mån men ändå inte kunnat hälsa på Alex. Det är vid dessa tillfällen jag ser handbollen som ett hinder. Den 9 januari var senast.. Den 10 mars ses vi näst. 2 månader! & även om många i vårt lag åker utomlands å fan allt så skulle jag aldrig tänka tanken. Det gör mig ännu mer förbannad. Att vi inte ser det på samma sätt!


Men jag lär mig...









Kommentarer
Postat av: Glennjuni

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-05-27 @ 12:02:37
URL: http://glennjuni.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0