Blond



Okej. Än så länge har jag fått 18 kommentarer på min lilla håromröstning å nästan alla röstar på rött eller röd-brunt. Det är Matilda som skiljer sig från mängden å tycker att jag ska förbli mörk. Min fråga till er då.. Varför i helvete va det ingen som sa något när jag va blond??? Där gick jag i fleeeera år & tyckte att det klädde mig.. Men inte!



Okej (igen). Ni är förlåtna. För när jag kollar på bilder så förstår jag varför ni tycker som ni gör. Blont? Näeee. Fast. När jag blir gammal ska jag nog va ljus. Å page klippt me. Gammal med en ljus page. Åhh. Det finns hopp om framtiden.



ps. man kan fortfarande rösta på färg :P



Kommentarer
Postat av: RB

Kör på blont! Det blir fint till sommaren!

2011-02-04 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0