Sparris & bollar


I fredags diskuterade vi vinster. Triss, månadssummor å så va vi uppe i 5 miljoner kronor när jag hör mig själv säga: "då skulle jag kunna spela handboll"

Ligger det någon sanning i de? Om jag kan jobba mindre el gå utan jobb tills jag hittar ett bra dagtidsjobb.. Skulle jag då lägga pengarna på det för att kunna lira boll? (å 5 miljoner, visst. Men om jag bara fick så jag skulle klara mig)

I dagsläget skulle jag aldrig välja bort frisöryrket. Men...
Det är lite nu eller aldrig. Skippa en säsong till å jag är körd. För alltid troligtvis.

Å de senaste åren har jag varit lite av en varannan säsongare. Bra ena, dålig andra. Förra året va jag kass. Då borde väl en bra vänta?

Kände lite på en c-ungdomsboll i vikingahallen. Bambu på hal is. Men det där med å passa boll har aldrig varit min grej sen min armbåge gick i paj. Det är ivägen jag ska va!

Om jag kan va med på alla träningar & matcher utan att krabba på jobbet så är jag nog lite sugen. I så fall i ett lag med en riktig målvaktstränare. Åh, tänk en målvaktstränare.. För första gånger ever typ. Vilken lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0