HJÄLP!


Det närmar sig gesällen. På tiden! Men jag är nervös. Mest för att jag inte ska få ihop ett gäng bra modeller.

Det är där ni kommer in. Hjälp tack! Vill du, någon du känner!?

Jag behöver:

- någon som vill permanenta sig. hur är inte klart än.
- en kille & en tjej som kan tänka sig å lägga sitt hår i mina händer. Låt mig göra vad jag vill.
- en kille att klippa klassisk herrfrisyr på (se bild nedan).

Håret måste passa in.. Men det tar vi när du anmält ditt intresse.
Du måste kunna ställa upp några pass för att jag ska kunna öva.. Å så måste du självklart kunna när det är dags för prov.

Jag klipper gratis tills det är dags. Behövs det så färgar jag också. Gillar du inte frisyren du får så kan jag klippa om dagen efter. Å så bjuder jag på skumpa!

Snälla snälla ni!

Tack :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag kan tänka mig att permanenta :)

2011-12-01 @ 22:45:06
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag och limpan ställer upp om du behöver oss :)

2011-12-01 @ 23:00:53
URL: http://Http://martinaronnysdother.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhhh, är det dax för det nu, vad roligt!

tänk om jag hade bott närmare ;-) då hade jag ställt upp mer än gärna, håret är inte klippt på (11/2 år) & har sin ordinarie färg ;-) Jaja, får väl bli en tur till A6

Har hört att dom är suveräna ;-) Eller kanske inte haha!



Men du kommer säkert hitta många bra modeller!

Ett stort lycka till / Johanna Komulainen

2011-12-01 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0