Spontanutgång


Jag va ledig torsdag & fredag. Timmarna ägnades åt städ, tvätt, handling, jobbsök osv. Som krydda på moset (säger man så?) råkade det visst bli en spontanutgång i torsdags me.

Jag & Emmy mötte upp Katten (en kille som vi träffade på Cypern 2005. ps. Han heter egentligen Daniel). Vi hann dela på två flarror vin innan Bella & hennes kusin Malin mötte upp. Dom var, som jag, sugna på att dra vidare. Vi hamnade på Utecompagniet, Hells kitchen & Sturecompagniet. Trillade in på Skeppsmäklargatan (där jag bor) vid 5 snåret lite smått tagen efter en spya på bussen. Å nej, det va inte jag, det va bruden jämte mig. ÖRK!!!






Malin, jag & Bella


Vi träffade på en kille som glömt knäppa hälften av knapparna på skjortan. Bella hjälpte!



Det första jag tänkte när jag vaknade i fredags: Undra hur fan busstjejen mår idag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0