Lördag



Lördagen innan flytt var mer än stressig. Men på ett bra sett största delen av dagen. Jag, Erica & mamma började med en stadig frulle. Frallefrulle måste va det bästa.



Sen jobbade jag 10-18 utan lunch. Jag stressade hela dagen då vår behandlingstid har kortats ner från 3 till 2 timmar. Samma jobb på en timme mindre?! Ja ni förstår ju.. Ingen lunch. J va snäll & tog min sista kund så jag kunde sluta en halv timme tidigare iaf. Har jag sagt att jag är glad att jag inte är kvar?!

Dirr efter jobbet färgade & klippte jag mamma & Erica & mamma färgade mitt hår.



Medans mamma lagade middag masserade Erica mig. Jag va stel sa hon. Konstigt?! Aldrig har jag haft så ont i ryggen innan.. som nu när vi fått stressa ihjäl oss på jobbet. Å då har jag ändå haft problem med ryggen fram & tillbaka. Jag blir arg bara jag tänker på de!



Inte den skönaste massgen jag fått. Men lätt den bästa.

Klockan 22.30 va vi redo för middag. Puh.



Sen la jag & Erica oss i sängen med en varsin godispåse & mamma i soffan.


Jag sov rätt gott den natten!




Kommentarer
Postat av: Erica

Tack :). Vi får ta en massage när jag kommer upp till sthlm nästa gång.

Ja det var en hektisk men mysig kväll :)

2011-04-09 @ 13:50:05
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0