Ingen som helst aning



Jag har fått 3 jobberbjudanden.

1. Heltid som frisör.
2. 50% som lärling.
3. Hyra stol.

Det kanske ser ut som ett lätt val?! Det är det inte.

1. Ingen höjdar lön men iaf en säker inkomst på ett ställe där jag vet till 99% att jag inte kommer trivas. Jag kände det direkt.
2. För att gå runt behöver jag ett jobb till. Som frisör kommer jag utvecklas otroligt mycket & jag känner mig redan hemma med personalen. Men.. 3 helger utav 4 med jobb?!
3. Ingen som helst aning om det kommer gå runt, hur mycket cash jag kan få in. Jag får däremot bestämma lite över mina egna tider = längre eller kortare dagar, ledighet osv. Å så kan jag använda min utbildning i öron & näshåltagning också.


HJÄLP SÖKES!?




Kommentarer
Postat av: linda

jag tror du känner själv att tvåan känns bäst för dig, och känns de bra så är de ofta bra, men du måste också tänka på hur mkt du behöver pengar också för att inte ta för mkt lån etc, isf är ju ettan bra.

2011-04-21 @ 14:16:21
Postat av: Ida

3:an :). Det kommer gå toppen!!!

2011-04-21 @ 15:14:39
URL: http://inganilsson.blogg.se/
Postat av: eva boman

du fixar trean lätt,kör på.så är du härdad till the lock.eva

2011-04-21 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0