Get.The.Party.Started



Efter storvinst i lördags fortsatte kvällen med mina fina arbetskollegor. På Kock & bar bjussade chefen på mat för att L ska sluta. Jag vet, det låter konstigt. Men vi var glada!


För min del började det med en färgglad hummersoppa & ett glas rött.


Det va såååå gott

Sen fortsatte kvällen i svartvitt.



L som ska flytta fick en fin hej då present.





På vår sida bordet käkades det mycket kalvytterfilé med potatiskaka. Smarrigt!



Vi byggde fina konstverk av efterrätten. En kaffebaileys tack!



Martina & Ida



Jag hade flippisarna med mig för bekvämare hemgång. Smart tycker jag!



Micky!



Louise & Jennifer



Amanda & Johanna



Dom gravida :) Victoria & Cissi



Jag & Ida



Å så avslutade vi på Kock & Bar med en färglös cosmopolitan..



Men den gick ner..


To be continued!




Kommentarer
Postat av: erica

hur sjutton kan de få en cosmoplitan transparant? finns ju ickepå kartan!

2010-09-28 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0