I.Love.You



Jag hatar att det är så långt till mina kära. Kan man inte bara samla alla på en plats?


Jag vill bo nära...
Cicci, Elin & Tove i Gbg.
Emmy, Sara, Fidde, Johan, Makkan, Basse & resten i Sthlm.
Dajjen i Malmö.
Becka i Köpenhamn.
Emil i Vimmerby.
Lina i Canada, Norge, Dubai (eller 1½ timme utanför de närmsta året)
Elin i Leksand.
Linda & Ewa i Karlshamn.
Magiska 8:an i Sävsjö.
Mina kära släkt som är utspridd över hela landet. Mina småkusiner (Ja Mathilde, dom stora oxå :P).
Mamma & pappa i Elleholm.
Hela Hallby Dam, mina fina systrar & alla andra vänner i Jkpg.
Alex familj & släkt i Blekinge.
Snygging (min katt) som just nu är hos mormor & morfar i Elleholm.

men framförallt nära Alex i Älvdalen!

Jag är världens sämsta på telefonkontakt. Jag behöver vara nära..


Så min fråga till er är.. Vill ni flytta dit jag flyttar? Kom till mig!




Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hade gärna flyttat dit mina tre gryn bor.

2010-09-22 @ 19:25:39
Postat av: Dajen

Den dagen vi skaffar barn ( om ca 10 år :) hoppas jag att vi bor nära varandra.. max 10 mil ifrån varandra. saknar dig sjukt mkt!!!!!

2010-09-22 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0