Starve.The.Ego.Feed.The.Soul

eller?


Seg dag på jobbet. Men vad gör det när man har världens bästa jobb? & vad gör det när man får tröstshoppa två par skor efter? Ingenting!


Efter jobb & shopping drog jag upp till kåken. Vi samlades en timme innan träning för foto & spelarpresentationer till hemsidan. Jäkla va svårt när man ska skriva om sig själv. Det där med bra egenskaper som handbollsspelare. Karin sa massa fint om mig men de skulle jag aldrig skriva. Jag funderar fortfarande. Bästa handbollsminne däremot! (förbered er på ego boost) 11 straffräddningar mot Höör med Sävsjö. 36 räddning i DM-final mot Karlshamn med Mörrum (Vi vann med 17-16). Årets damlagsspelar i Småland 05/06. 9 insläppta mål på 60 minuter i div 1. Visst är det roligt med handboll?!?


Efter bollen slängde jag i lite toning i botten. Jag måste ju va snygg till torsdag. Neervööös!




Go natt



Kommentarer
Postat av: Tommy

Nice! går toningen bort när man har kletat så mycket utanför håret? hehe! Jag som brukar vara så noga med att ta bort färgen på huden....kanske ska skita i det!;)

2010-09-15 @ 07:54:18
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0