We.Are.Not.A.Football.Team



Igår ställde jag klockan på 05.00. En ledig lördag. Men för en god sak. Handboll. Vi åkte buss tillsammans med herrarna till Kalmar för att spela DM-slutspel. Vann första mot Flottan & tog oss till final mot Sävsjö/Eksjö. Vi gav dom en match. Lika i halvlek men dom drog ifrån lite i slutet. Vi spelade inte jätte bra & absolut inte dom heller. En högre division än oss. Det märktes inte. Ett silver känns rätt bra ändå. Det är så jäkla kul å lira!

Mamma & pappa kom & överraskade till sista matchen med. Det gör mig varm i hjärtat. Synd bara att jag va förjävla dålig då. BLÄ! Jag är glad att ni kom iaf!


Junisjävlarna fick i uppdrag att skriva ett hyllningstal till oss. Det lästes upp i bussen med hjälp av mick. Mycket bra gjort måste jag säga. +poäng.




Uppdrag nr 2. En dans innehållande vissa specifika rörelser. Denna visades upp i i pausen på herrarnas semifinal. Väl genomfört. Well done!


Mat & underhållning genomförd av Hallbys nya coach. Det kommer mycket roligt ur den munnen.


Jag antar att vi är nöjda med ett silver men inte med hur vi spelade sista matchen.
Jag bara längtar till nästa match nu. Surt att det är så himla länge tills dess.



"Vem är Höglund?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0