The.Show.Must.Go.On



Done. Jag fick inte jobbet. & som sagt jag vet inte vad jag vill & känner därför typ ingenting nu. Bara dålig. Jag känner mig sjukt jävla dålig. Blir lite irriterad med. För anledningen till att jag inte fick jobbet är att jag inte har något gesäll & att dom inte vill anställa en lärling till.. Men allt det visste dom ju redan. Vad va anledningen till provjobb då? Men som sagt... känner mig bara sjukt jävla kass. Vill lixom gräva ner mig & aldrig klippa igen! Börja plugga?


Så nu fortsätter frågorna.
Fortsätta söka i Sthlm?
Eller vänta till efter säsongen..
Söka nytt i Jkpg?
Eftersom jag jobbar varannan helg & missar varannan match på A6..
Be snällt om att få va ledig på våra matchdagar?
& då jobba varenda dag vi inte lirar.. = upptagen lör & sön alltid!

Lägenhet då?
Sthlm? Jkpg?


Jag vill bara flytta hem till mamma & pappa.
Jag skulle lätt kunna flytta hem nu!


Pinsamt!







Kommentarer
Postat av: Erica

Du ska inte skämmas! Tänk på att du fick två jobb i sthlm. Det är bara en salong i hela staden. som en nål i en höstack. Det finns så många andra. Du kommer hitta något. tyvärr måste man låta det ta tid.

Du ska absolut fortsätta klippa! du är ju grym!

Älskar dig!

2010-09-21 @ 20:07:20
Postat av: Sara

Jag håller med Erica, du är gryyyym!

2010-09-22 @ 12:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0