Reason.To.Cry




Ryggjävel!!! Jag hatar dig!!!!


& för övrigt så känns allt annat åt helvete just nu med.

Jag har världens finaste pojkvän, jag jobbar som frisör vilket jag älskar & så lirar jag handboll som är det roligaste jag vet. Men ändå! Det går lixom inte ihop sig & jag hatar det! Jag kan inte känna något positivt i nått av fallen just nu. Hur jag än gör får jag dåligt samvete, för som det ser ut just nu går det inte kombinera. Helg & kvällsjobb, handboll 5 gånger i veckan & en pojkvän som bor 45 mil bort. Ni hör ju själva.


Jag vill bara att allt ska funka ihop, att jag ska kunna sova om nätterna & att jag ska slippa lipa om kvällarna. Är det för mycket begärt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0