Private.Goes.Public



Jag va ju hos barnmorskan för ett tag sen. Tänk vad mycket man får se när man jobbar som det.. eller typ gynekolog. Jag kan tycka att jag får veta lite väl mkt om folk när jag jobbar ibland. Det kan lixom va svårt å veta hur mycket man ska prata när man råkar träffas på stan. Det händer ju ändå att man går in på djupa detaljer i kundernas liv när man har en behandling på tre timmar. Man hinner med en del snack. Men tänk som barnmorska.. när man möter sina kunder på stan. Undra vad man tänker då. "Visst ja.. det är ju hon med klamydia som va hos mig förra veckan" "Stackars tjej som inte vet vem pappan är" Ja.. å så träffar dom säkert positiva fall på stan med!



Kommentarer
Postat av: danne

O me det vill du säga att ditt besök var för att bota klamme? snyggt :)

2010-09-28 @ 00:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0