Every.Party.Has.A.Winner.And.A.Looser



Klockan 14.15 svensk tid va det samling i idrotthuset.
Alla va sjukt nervösa. Det märktes. Konstiga magar, bleka ansikten & tysta munnar. Det började så bra som en magsjuka & en spelare mindre. Vad är oddsen?

Men..när vi väl fått på oss löparbyxorna å sprang en tur i den friska luften tror jag de mesta spänningarna släppte. Då var vi igång. Taggade!

Jag gjorde en extremt dålig uppvärmning & var förbannad. Men som jag svarat på spelarpresentationerna under mål för säsongen: Bli en psykiskt bättre handbollsspelare. Bland annat. Så jag jobbar på det. & jag lyckades nog rätt bra med att tänka bort & börja om.










Jag älskar å vinna!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0