Party.Like.A.Rockstar



Det har varit en deppig period. En deppig vecka. Hoppas att vinden vänder snart.


Jag berättade ju aldrig klart om den där lördagen för en vecka sen.
Efter mat på kock & bar med jobbet mötte jag upp delar av laget & drog till centrum. Jag vet. Jag kände mig gammal. Men det va jätte lång kö till Karlssons & vi tänkte att om vi går till samma ställe alla så blir det kul. Å kul det hade vi.







Alla ska ha jäger!! det tyckte Bella!





Alla ska ha fishshot!! Det tyckte Micke!













Sen va det efterfest!












06.30 ringde jag Erica. Hon tyckte inte att jag skulle gå hem själv i mörkret. Mörkret? Hon hämtade mig iaf. Guld värt!





Kommentarer
Postat av: erica

anything for my sisters! <3

2010-10-04 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0