Love.Love.And.Only.Love



Jag va ju upp i Älvdalen hos Alex för ett tag sen. När jag va där passade vi på å ta en tur till Malung där mormor & morfar har stuga. Perfekt att det är så nära & tur för oss att det va älgjakt just då så stugan va bebodd. Alltid mysigt å träffa mormor & morfar!




Sebb är en fin kille!

        

Å så hade en ny tjej tillkommit. 3 månader gamla Jonna!

         

Jag kelade lite med katten. Eller hon kelade med mig.



Vi blev bjudna på jätte god mat & till kaffet hade vi köpt med oss lite kakor. Mycket kakor!


Jag trivs bra där. Med mormor & morfar i stugan. Det är lugnt & fridfullt. Ja.. de e härligt!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vist är det tur att de finns. Både i Malung och i Attarp :-))

2010-10-21 @ 06:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0