No.Way.Out



Nu har spelarprofilerna kommit in på hemsidan. Jag småskrattar lite. Mest när det gäller handbollsförebild & drömutstyrsel på maskerad. Det finns en del fina svar. Lite besviken att "dold talang" frågan inte verkar komma upp. Mitt svar va iaf: "Jag kan slicka mig på näsan & så är jag grym på luftgivär" Iof så testade jag å slicka mig på nästan nyss.. framför spegeln. Det känns bättre när jag inte ser om man säger så. 

This is me!


1. Rebecca Ronnysdother

1.Rebecca Ronnysdother

Nr: 1 Rebecca Ronnysdother

Smeknamn: Becca

Födelseår:1985

Längd: 177 cm

Position: Målvakt

Födelsestad: Elleholm

Moderklubb: Mörrums HK

Antal säsonger i Hallby: 2

Spelat i tidigare klubbar: Mörrums HK, Sävsjö HK

Yrke: Frisör

Främsta handbollsförebild: Mats Olsson ("jag skulle bli proffs i Spanien precis som han när jag var 10 år").

Bästa handbollsminne: 36 räddningar i DM-final mot Karlshamn (resultat 17-16), 11 straffräddningar mot Höör, årets damlagsspelare i Småland 05/06, vinsten mot Eslöv med Mörrum.

Mina mål för säsongen: utveckla snabbhet och bli en psykiskt bättre handbollsspelare. Att tillsammans med resten av Hallby dam bli ett samspelt och vinnande lag.

Bästa egenskaper som handbollsspelare: Vinnarskalle och är en peppande lagkamrat både på och utanför planen.

4 Snabba:

Mat: Varmrökt lax

Tv/film: Lite sällskap, Ensam mamma söker

Musik: Bra

Intressen: Handboll och skor

och till sist...

...drömutstyrsel på maskerad: framdelen på en kossa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0