Goodbye.The.Easy.Way



Jag taggar jobb. Försöker iaf.. Mår lite illa, har ont i ena axlen, småkramp i magen.. jo men annars är det bra! Det är säkert bara morgonsjukdom. För man mår väl alltid lite illa när man vaknar?

Iaf.. Efter jobbet ska jag fixa syrrans hår.. För sen ska hon nämligen ha stor fest på Karlssons. Det blir käk, drinkar (alkoholfria för mig), massa snack & förhoppningsvis lite dansmoves. Hon ska ut å resa i 4 månader så nu har hon samlat alla vänner på en å samma plats för ett stort hej då!

Lite surt att hon planerade den 23 just för att vi skulle spelat hemma då. Tidigt med. Ja så vi me kunde ta oss ett glas vin eller två. Nu har matchen flyttats. Till i mon. Men jag är inte sur för det.. det ska bli askul å spela!

    
Tina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0