When.You.Think.About.It



Jag läser lite på min gamla blogg. Den är rätt kul. haha. & man blir påmind. Påmind om hur man kände & hur man mådde då. Det kommer nog komma ett å annat gammalt inlägg här ibland.

Såhär skrev jag den 17 november 2008.

"Jag är kär & galen & så är det.
Det finns mkt känslor. Mkt värme. Mkt kärlek. & det känns på något sätt svårt att förklara. Både på dator & i verkliga livet. Att det på något annorlunda sätt skulle finnas för mkt känslor. Eller för få ord som beskriver. Att de inte räcker till. Det är med frustration jag försöker. & han förstår säkert, Alexander. Men jag vill att han verkligen ska förstår.. att han är den enda. Den rätta. Jag har hittat min prins... som sagorna så gulligt avslutas"

Konstigt. Men jag känner precis exakt lika dant nu. Han är min kärlek.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0