They.Will.Never.Go.Away



Ledig från både jobb & boll idag. Men aldrig helt. Jag börjad dagen med Hallby-Farmen. Tänkte fortsätta med Flottan matchen senare i eftermiddag. Innan dess ska jag färga Ericas utväxt & upp till salongen å klippa Amanda. Som sagt.. aldrig helt ledig. Men va gör det? Jag gillar ju hår!

Eva ringde mig tidigare i morse & sa att hon kan ta min söndag.. på söndag. Jobba åt mig alltså. Vi lirar ju mot Eslöv borta. Jag får dåligt samvete.. hon jobbar åt mig jämt känns de som. Om hon inte funnits hade jag förmodligen inte kunnat lira boll. Jag kan inte tacka nog. Hon är för snäll. I mon ska jag iaf ge henne något som tack för hjälpen. Vet inte riktigt vad bara. Hon ska få veta att jag uppskattar det som fan iaf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0