On.The.Road.Again



7.30 samlades vi idag efter en sjukt jobbig natt. Jag hatar mina grannar å att det är sjukt lyhört. Igår tjabbade dom om vilket tvprogram som skulle visas. å sen skrattade dom som fan hööögt & länge! Gissa om jag smällde extra i dörren i morse. Hoppas att dom vaknade å att dom inte kan somna om.. & att dom inte läser min blogg :P

Så. 7.15 va de bara Hallbydam & postis som va vakna.

Vi började med Flottan matchen i i baksätet. Nu är det rättning i tävlingen vi hade. Jag hoppas på vinst. Eller jag vill iaf inte förlora.. så vi måste fixa tävling till nästa gång.

Så. hoppas att ni håller tummarna för oss nu. Gameday mot Eslöv. Åhh jag vill vinna!



Mys i baksätet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0