Oh.Happy.Day



Jag älskar sovmorgon. Att inte behöva ställa någon klocka är unerbart. Idag när jag vaknade vid halv 11 fick jag iof liiite ångest. Men efter en dålig natts sömn igår förtjänar jag denna prinsess natt! så de så!

Jag ska upp å jobba nån timme sen. Efter de blir det mysträning. Jo för de e de alltid på fredagarna. Inte så att vi tänder ljus å kör avslappningsövningar hela träningen. Men det är lixom alltid bra stämning på fredagarna. Alla är glada, vi kör mkt skott & individuellt, alltid rolig uppvärmning i form av typ stolpe ribba, basket eller liknande & så avslutar vi alltid fredagarna med friläges eller strafftunering. Efter några omgångar har reglerna ändrats så även vi målvakter kan vinna den där 20 lappen som ligger i mittringen...det gör tävlingen till höjdpunkten denna kväll. Tar vi ut halva gänget första omgången eller om vi räddar sista två eller fler som är kvar under samma omgång så vinner vi. Ikväll ska vi vinna!



straffräddning mot flottan


Jo.. Efter träningen blir det idolmys hos Sandy & Mike på klostergatan.
Jag är sugen på chips & dipp. MM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0