Cry.Me.A.River



Då va det dags igen. Vi förlorade.. med en boll. Men denna gången hade vi flytet & domarna på vår sida. Vet inte vad som hände.. för vi har typ aldrig haft tur med domarna innan.

Egentligen är det lagfest ikväll. Men jag har bestämt mig för att inte gå. Jag va så sjukt jävla dålig på matchen så jag förtjänar ingen fest. Är förmodligen inget trevligt sällskap just nu ändå. Jag ska sitta hemma & lipa & hata mig själv istället. Hade allra helst suttit i mammas & pappas soffa nu. Jag hatar att jag inte kan spontan åka till dom.

AAHHHH fy fan va jag hatar å va dålig. FFAAAAAAN!!!!!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Min älskade Eppoj!



Du är inte dålig. Du har stora krav på dej själv. För stora krav. Var rädd om dej. Kraven kan göra att man inte kan se att man är bra som man är.



Älskar dej för den du är!

2010-11-07 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0