Tears.At.The.Birthday.Party



Jag fyller snart 25 år. Den 28 april snarare bestämt. Det borde firas. Det brukar man väl göra? Men när FAN jag ska hinna det?! Fram till juni månad har jag EN oplanerad helg. Den 8 maj! Det måste ju bli då. Att slå ihop släkt & vänner på en fest blir svårt. Avstånden är enorma. Bjuda släten till Blekinge & vännerna till Jkpg hade varit det bästa men det blir svårt å hinna med det på en helg. Fira en ledig helg i juni blir alldeles för sent. Jag måste alltså välja mellan släkt & vänner? Jag blir stressad av tanken! Fy fan!!!!

Kanske ska jag skita helt i det helt? Det är ju inte så att jag känner mig speciellt glad över att fylla 25. Det är mest jobbigt. Jag började få åldersnojja vid typ 20.. snacka om å må dåligt nu då. 25!!!!






Kommentarer
Postat av: Dajen

jag tänkte ha festen den 8 maj :( då kan jag inte komma på din och inte du på min....buuuu :( ledsen i hjärtat:( Verkar som att jag får ha 2 bjudningar.. blir för mkr folk annars..så jag får nog ha den helgen jag fyller en fest alltså lör 1 maj och sedan veckan efter. MEN VI MÅSTE JU SES!!!

2010-03-04 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0