Free.So.Free



Igår va jag ledig. Jag menar helt ledig.. från både jobb & handboll. KORS I TAKET! Jag sov gött den natten vill jag lova. Drog mig i soffan rätt länge. Sjyst frulle & lite datorhäng. Sen tog jag bussen ner till stan. Besökte Gina innan Alex mötte upp. Vi tog en tur till Kungsmöbler för titt & test. Vi hittade inget. Vidare till Ikea för lunch. Jag fick potatismos, köttbullar, lingon, sås, sallad & vatten för 21 spänn. WHAT!? Dee e nice. å gött va de me!



Sen shoppade vi vidare på a6. Köpte en bikiniöverdel. De senaste dagarna har handlat om bikinis & solglas. Skumt.. för vi är inte ens nära. Det är vinter så långt ögat kan nå. Där gled vi runt iaf.. på A6. Å så tog vi massa kort på varandra.



















När vi fotat klart drog vi ner till stan för fika med Sandy & Mike. Georges e ett bra ställe tycker jag. Där satt vi i 2 timmar & snackade skit innan vi promenerade några meter till filmstaden. Snabba Cash såg vi. Varken bra eller dålig skulle jag vilja säg.. Det kändes som det fattades så himla mycket (nej jag har inte läst boken) på samma gång som den va överflödig med information å långdragen. Men de där två timmarna gick ändå fort. Ja.. sevärd.. säkert. Men det blir inga fem tummar upp!


Baconchips är ett måste. Jävlar va gott!


Sen skildes vi åt.


En väldigt mysig dag måste jag säg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0