Stand.Up.For.The.Champion



Vi vann mot S-hof borta igår. Haha. Det va väl ingen som hade räknat med de! Ledde från start, under med 6 bollar efter ett tag, tre i halvlek, vände & vann med två! De va fint som snus. Vi fick hoppa i ring å sjunga "tvåå poooääänge tvåå poooääänge".


Nu börjar den jobbiga handbollsperioden. Ska jag spela nästa år? Vart ska jag spela nästa år? Vilka ska va kvar i laget? Vem ska träna oss? Alla spekulerar & ingen vet! Möööte tack! Det borde väl typ va klart nu egentligen? Vi har väl lärt oss av misstaget förra året?



Kommentarer
Postat av: Dajen

jag vet vart du ska spela nästa säsong! I h65 höööör! skulle jag nämna dig så skulle de lätt vilja ha dig!

2010-03-17 @ 13:30:41
Postat av: Nypet

Håller verkligen med om den dåliga planeringen inför kommande sässong. Hade man vetat lite är det lättare att ta ett eget beslut om framtiden

2010-03-17 @ 15:44:18
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0