Like.A.Bird



Jag har varit ledig idag. Alex med. Vi har tajmat några gånger den senaste tiden. Bra tycker jag.

Klockan 9.00 va vi på Hälsan två för vaccination. Ett steg i rätt riktning. Även om sköterskan va ond (jag tror hon njöt när hon tryckte in sprutan i armen på mig. Till å med Alex sa efteråt att det såg riktigt läskigt ut när hon tog satts å bankade in den. Som på film.) så är det skönt å ha de gjort.

Sen åkte vi hem igen för frulle.

Solade.

Tränade.. jag kommer ha träningsvärk i mon!

Huskvarna för inköp av tyg.

A6 för inlämning av kamera.

Maxi för storhandling.

Hem å laga mat.

Å nu ska jag snart dra till Kaffe Paus för möte med laget. Spännande minst sagt! Jag ska dricka is te tror jag. Det är gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0