If.We.Were.A.Movie



Vi har precis kollat på Baksmällan. Jäkla vilken kul film. Upptäckte först idag att det är himla smidigt å hyra film på Maxi. Bara 29 spänn oxå. De kommer slinka med många filmer där. Nice!


Jag kommer förmodligen fylla 25 år i Egypten. YEAAAAH!!


Å jag kan äta på båda sidorna av munnen nu. Tacka tandläkaren för det. Det känns bra såklart.. men fan va det kostar pengar. Å tid tar det.. å ont gör det. Sist jag bedövade tyckte jag inte att det va så farligt.. ett stick.. några sekunder å sen va det över. I går bedövades jag med men det gick långt i från smidigt.

Hela händelseförloppet:

Hon trycker in sprutan. Jag tänker att det va ju inte så farligt men blir snurrig i bollen å mår illa. Som alltid när det gäller sprutor. Jag spänner hela kroppen. Sen känner jag vätskan sprutas in å tänker att snart är det över. Skööönt. Men hon håller kvar sprutan.. å snurrar runt på den när den lixom är inne i mitt tandkött. Åt flera olika håll. Jag börjar svettas. Då frågar hon mig om jag börjar känna att bedövningen verkar.. när hon har två händer å en spruta i min mun. Jag kan inte svara. Såklart! Hon måste hållt kvar nålen i minst 4 minuter.. å jag hann tänka att "Snart måste hon dra ut den, snart är det klart" typ 25000 gånger! Nä fy.. Men sen jäkla va jag bedövad. 6 timmar senare började det släppa. Jag slutade läspa & bita mig i kinden. Det är läskigt med bedövning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0