Dream.A.Lie


Jag drömde konstigt härom natten. Det gör jag nästan alltid. 2-3 långa drömmar som jag är ganska bra på att komma ihåg. I natt blev det ingen. Skööönt för jag sover så mkt bättre då. I natt sov jag bra!

Drömmen då. Jag & min familj va hemma hos farmor på solgatan. Jag va på övervåningen. Där kikade jag ut från toafönstret å såg ett stort gäng farliga grabbar. Dom såg hårda ut lixom.  Svartklädda med luvor osv. Dom va uppställda i två led mot varandra. Precis som vi på handbollen när vi passar i två led & springer till det andra ledet när vi passat. Dom gjorde lika dant fast med paintball. När dom precis möttes så sköt dom på varandra. Nääära va dom. När jag kikade ut va det en kille som såg mig. Det va väl inte meningen att jag skulle se. Så dom stormar farmors hus å ska skjuta ner hela familjen. Vi lyckas springa ut till typ en hockeyrink fast utan is. Det va mest en sarj & plexiglas å så gräs & träd. Vi gömde oss i en hörna men grabbarna kom ifatt. Då chansade jag å sprang mot dom helt själv. Ingen sköt på mig. Jag sprang mot plexiglaset men de kunde jag inte hoppa över. Vände å tog fart mot sarjen. Hoppade över med några av killarna hack i häl. Utanför stog några bussar som precis skulle lämna. Jag hoppade in i en. Bara pensionärer på hela bussen. Å dom fattade inte va paintball va. Jag försökte förklara för att rädda min familj som fortfarande va inne i rinken. Men ingen förstod å bussen skulle åka flera timmar. Där satt jag å kunde inget göra. Jag hade ingen aning om vad som hänt familjen å allt va mitt fel. Buuhuuu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0