Weekend.Wars



Helgen har passerat å lång har den varit. Men absolut inte på något bra sätt.

I fredags va de träning på kvällen. Sen hockey. Weeiihooo. Såg 1/3 av matchen hemma 1/6 hörde jag på radion & den sista 1/2 såg jag hos Sofie & Martin. Alex va me där såklart. Trevigt. Fin lya hade dom me. Jag vill nog liiite närmre stan. Ja.. fredagen va ju bra. Lördagen behöver vi inte prata mer om. Ni vet ju alla hur den gick till. I söndags gick jag runt här i mina nylonstrumpor, hade packat väskan, ätit en rejäl frulle & fixat till den nödvändiga flätan i luggen för match. Jag laddade å hade sikten inställt på 2 poäng. Då ringer Claes å matchen är inställd. Avspärrade vägar, risk för takras & dåliga vägar. FAN! Snö är inget bra! Jag som hade tagit ledgt från jobbet me. GAAH! Det blev käk på Kaffe Paus med brudarna istället. Sen glodde vi på herrarna när dom lirade lika mot Warta. 2 poäng va dom värda!


Nä. Nästa helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0