This.Time´s.For.Real



Jag va ju hos doktor Peter i förgår. Han va lite lustig.. men skön. Jag ska iaf dit å ta en massa prover nästa vecka. Han klickade upp typ 15 stycken på datorn :S Men tror bara det blir ett stick ändå. Puh! Allt för sköldkörtelns skull.

Å så  kom vi in på mitt jobb.. att jag har ont i axlar & rygg. Då hade han avslappningsstund med mig. Sköönt va de. Fast jag blev lite sådär småfnissig innuti.. som när alla skulle va tysta samtidigt på lågstadiet. Jag höll mig nu. Avslappningsövningar dygnet runt är det som gäller!

Å sen mina utslag som jag fick i maj 09. Är det inte liiite sent å prata om de nu? Det va iaf nässelutslag. Inget farligt alls. Men tusan va läskigt det va då.


De här är inte jag. Men typ så såg jag ut på hela kroppen. LÄSKIGT! Å kliade massor gjorde de! USCH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0